پارس تعادل فراز

تحت تکنولوژی شرکت بیلشتاین آلمان (BILSTEIN )

شرکت تولیدی صنعتی پارس تعادل فراز به عنوان تنها و معتبرترین تولید کننده انواع  کمک فنرهای گازی( مونو تیوب)  تحت تکنولوژی شرکت بیلشتاین آلمان (BILSTEIN ) در ایران فعالیت می نماید. این شرکت در تولید و تامین کمک فنرهای پر شده با  گاز نیتروژن و بکارگیری مواد اولیه با کیفیت بالا که عرضه محصولات را قابل اعتماد و بادوام می نماید، اهتمام می ورزد. قابلیت ها و توانایی های فنی  این شرکت امکان تولید قطعات کمک فنر مطابق با خواسته و نیازهای مشتری را فراهم آورده و کیفیت محصولات در تمامی فرآیند تولید از برنامه ریزی تا بسته بندی و تحویل به مشتری تضمین می گردد. واحد کنترل کیفیت در این  شرکت،  پایبندی به مشتری مداری و ارتقای کیفیت مستمر محصولات را سرلوحه کار خود قرار داده است.

رسالت های ما

با تجربه گذشته به آینده می نگریم

طراحی و توسعه محصول طراحی و توسعه محصول
1
طراحی و توسعه محصول


پارس تعادل فراز  بطور مستمر در حال  توسعه و تکوین محصولات جدید بوده و دارای امکانات و تجهیزات تولیدی خاص خود برای ساخت قطعات کمک فنر با تکنولوژی بالا است. تمام اجزاء و قطعات  با در نظر گرفتن الزامات و مستندات فنی طراحی و کیفیت ، قطعات در تمام مراحل تولید تست و کنترل می گردد. این شرکت با برخورداری از امکانات طراحی و تست محصول نه تنها محصولات با کیفیت بالا را تضمین می کند، بلکه به طور مداوم توسعه محصولات جدید را در برنامه کاری خود قرار داده است. تنوع محصولات در این مجموعه شامل تولید انواع کمک فنر های گازی تک جداره  جاده ای و آفرود(Off Road)  برای  خودرو های سواری  و وانت می باشد. 
 

کنترل کیفیت کنترل کیفیت
2
کنترل کیفیت

شرکت پارس تعادل فراز با هدف تولید محصولات با کیفیت و فن آوی بالا همواره به دنبال طراحی و توسعه محصولات جدید و انجام تست های گوناگون مطابق با استانداردهای جهانی بوده است. هر محصول جدید با استفاده از تجهیزات ویژه، بمنظور انطباق نیروهای کششی و فشاری مطابق با الزامات و مستندات فنی  در سرعت های مختلف تحت شرایط تست دوام قرار می گیرد. همچنین محصولات جهت کنترل عملکرد به صورت ادواری برروی خودر در شرایط واقعی تست گردیده و داده هایی  در رابطه با شرایط مختلف عملیاتی ،جمع آوری و  ثبت می گردند.

خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش
3
خدمات پس از فروش

شرکت پارس تعادل فراز رسالت خود را تنها در حوزه فروش پایان یافته نمی بیند، بلکه با پیگیری و رصد بازار سعی در ارتقا کیفیت محصولات و خدمات دارد. همچنین علاوه بر وجود سیستم دقیق کنترل کیفیت، در صورتی که محصولی قابلیت های مناسب در سرویس دهی به خریدار را نداشته باشد، این شرکت خود را متعهد به بررسی موضوع و پاسخگویی مناسب و شایسته می داند.

منابع انسانی منابع انسانی
4
منابع انسانی

توجه به منابع انسانی و پرسنل شرکت یکی از رسالت های حرفه ای و اجتماعی شرکت پارس تعادل فراز است. ابتدا در زمان جذب نیروها، مجموعه تلاش داده است نیروهای متخصص، متعهد، باتجربه و جوان را به همکاری بپذیرد، سپس در راستای توانمندسازی، حفظ و ارتقای این نیروها تلاش های فراوانی از سوی مدیران مجموعه شده است. همچنین این شرکت تلاش داشته است گام های مناسبی در راستای رسالت های اجتماعی و توجه به روحیه نیروها انجام دهد.

افزودن ماژول جدید